pondělí 18. července 2011

Korálkování

Na veškerou ruční práci, jako je šití, vyšívání, háčkování a pletení jsem absolutně levá. Všechno jsem se samozřejmě kdysi chtěla naučit, protože udělat si vlatsní obleček pro bárbínu bylo pro nás "NĚCO". Nicméně, obě moje babičky se celkem brzy shodly, že rychlejší bude, když jim sdělím požadavky a ony mně danou věc vyrobí samy. Takže vrchol mých ručně-pracovních dovedností bude zřejmě nedovyšívaný ubrus, který už 10 let odpočívá ve skříni (ale já ho jednou dodělám!!). 
A motivaci k dodělání mám o to větší, že to se mnou a těma ručníma pracema asi nakonec nebude tak zlé! Objevila jsem totiž, že jsem schopná si sama vyrobit náušnice. Ono to není vůbec složité, ale pro mě byla představa, že si mám vtyvořit jakési očko z drátu naprostá španlěská vesnice. Jenže všemocný kamarád Google pomohl, návodů na netu je nepočítaně a stačily čtyři zkažený nýty a první náušnice byly na světě. 

Umím, dovedu, vyrobím!! Je to tak jednoduché a udělám si přesně takový, jaký chci, potřebuji, na jaký mám prostě aktuální náladu..

 
Něco méně barevného pro maminku:

Jednou Swarowski pro sestru (ač to na obrázku nevypadá, ty čtyřlístky v kombinaci s průhlednýma ohňovkama jsou nádherný!!)

 

A nejhezčí na závěr (aspoň podle mě) ;):


Už jsem si přiobjednala další korálky a těším se, až budu moc více a více kombinovat!!

A jen poslední řádek na závěr: Co z toho mám? Vlastně jen potěšení, že něco dokážu vyrobit a že možná nejsem až tak levá, jak to vypadá ;)). A pokud se vám moje výtvory líbí, ráda vám taky něco vyrobím. A jesti někoho zajímá cena, tak ta se liší náušnice od náušnice.

Kač

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka