čtvrtek 7. července 2011

Úvodní slovo

Určeno všem, kteří se dostali na tuto stránku, ať už náhodou, omylem, cíleně, z nudy  - prostě jste tady ;).

Proč jsem si vlastně založila blog? 
No je to jednoduché - já vlastně ani nemám žádný důvod. Nejsem výtvarně nadaná a nemám talent ani trpělivost na ruční práce, takže zde nehledejte návody "jak si něco ušít", "jak udělat kvalitní fotografii". Nenajdete zde ani odkazy na zaručeně kvalitní hudbu, ideálně vlastní tvorby, protože nemám hudební sluch. Nepatřím ani mezi designéry, takže vám neporadím ohledně zařizování bytu. Rozhodně nejsem odborník na opravu starých přístrojů jakéhokoli druhu, ani domácí kutil, už vůbec ne šéfkuchařka, která  by tyto stránky zásobovala kvalitními recepty.

Takže proč vlastně? Protože chci. Chci mít tady na tom internetu svoji stránku, kterou bych si mohla spravovat, dávat si tam fotky a psát, co mě zrovna napadne. ALe nejsem tak technicky nadaná, abych si ji sama vytvořila a zřídila, tak proto Blog.

Dlouho jsem hledala nápad pro tyto stránky, čím je udělat jedinečné a zajímavé a nakonec jsem na nic nepřišla. Zjistila jsem, že já nemám nic tak super zajímavého, čím bych mohla obohatit stránky internetu, čím udělat svůj blog jedinečný. A tak jsem se rozhodla, že to bude tak trochu o všem a o ničem. Proto i ten název je takový nijaký.

Takže, co jsem si pro vás nachystala? Najdete zde zážitky cest, protože ráda cestuju. Určitě zde najdete něco málo o geocachingu, protože to mě baví. Jsem geografka, tak se můžete těšit i na něco zajímavého z geografie. A taky jsem historička a obdivovatelka Napoleona Bonaparteho. Baví mě jen tak si sednout, otevřít knížku a klidně u ní v kuse prosedět 2 dny! A v neposlední řadě se snažím vařit - když už konečně je komu, tak proč se něco nepřiučit... Může se stát, že zde budou i příspěvky o ničem, nezajímavé kecání, to ale k tomu všemu patří.

Snad vás to neodradilo a přece jen se najde někdo, kdo na tyto stránky zavítá.

Kač

1 komentář:

  1. Vitej, bloggerko, tak uz i ty? Vyborny napad, aspon zvim, co se u tebe deje! :) Psani zdar! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka