čtvrtek 1. září 2011

Pozdrav z Vysočiny

Předesílám, že tento příspěvek je určen hlavně mým známým!! Nejedná se o klasicky blogový příspěvek, ale o skromný pozdrav z jednoho veletrhu, který právě v těchto dnech probíhá a který pro mě znamená velkou životní změnu - konec studijní kariéry a začátek té pracovní ;).

 
Někteří poznali z fotografie, že se jedná o rybník Medlov, na jehož břehu stojí stejnojmenný hotel.
Trochu geografie: Rybník Medlov se nechází v kraji Vysočina, mezi městy Žďár nad Sázavou a Novým Městem na Moravě, v rekreační oblasti Českomoravské vrchoviny.
Trochu faktů: Od 1. července jsem po 27 letech započala svůj první pracovní proces v životě. Nastoupila jsem do jednoho střediska pro environmentální výchovu v Brně a začala se věnovat tvorbě výukových programů, do kterých se kromě úžasných enviro věcí snažím dát také trochu praktické geografie.

 
A poslední tři dny trávím na prvním pracovním "výjezdním zasedání" - Veletrhu ekologických výukových programů v Medlově.  Odkud všechny čtenáře zdravím a přeji jim krásné první září!!

 
Jsem nadšena především množstvím kachen na místním rybníku!! A jak krásně mně včera při včerejší prochajdě pózovaly!


A musím teda říct, že je to hodně divný, začít přemýšlet, že jdete do práce, že nemůžete vypadnout, protože byste si museli vzít dovolenou - hroznej nezvyk pro věčného studenta ;)). Na druhou stranu, se studiem ještě nekončím, konečně jsem našla motivaci napsat disertaci a dokončit ty studie - po tolika letech, s tolika hotovýma věcma.. Ne už to nevzdám!!
Ale ty kachny tady byly fakt úžasný!!!
Tak končím s rozplýváním se o kachnách, jdu zase zodpovědně pracovat!! Hezký den!! Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka