sobota 1. září 2012

Škola volá!!

aneb máme prvního září!!

Prvního září! Datum, kdy končí prázdniny a začíná škola - i když letos trochu symbolicky. A protože je to teda jenom symbolicky, tak schválně - vzpomete si ještě na váš první školní den? Těšili jste se? Připadali jste si velcí? Skoro dospělí, přece jste školáci!! A víte ještě jakou jste měli aktovku? A co všechno jste si do školy vzali? A co jste měli na sobě? 

Já si pamatuju, že jsem měla takovou velkou aktovku, vepředu dvě kaspičky na svačinu a vevnitř dvě velký přihrádky na učebnice. A pamatuju si svoje první pouzdro, bylo bílé s obrázkem a hlavně na magnet! Doma jsem taky dostala plnící pero, kterým jsem se učila psát! A ty písanky, vzpomínáte?!? Napřed jsme psali "pilu", potom přišly "obloučky"! A kolik času to zabralo, než jsme se naučili psát první písmenko!!
A víte co si pamatuju úplně nejvíc? Slabikář!! Byla to pro mě taková první učebnice, měl tvrdý desky :)! Máma mele maso! Ema má mísu! Máma má Emu! - to byly věty :)! 
A první knížka, kterou jsem přečetla byl Krtek ve městě :)!

Zdroj

A taky první pětka, jsem byla strašně šikovná, takže jsem to zvládla na konci první třídy, za nesplněný domácí úkol :)

A víte s kým jste v první třídě seděli?

Se Zuzkou - v "první třídě" na VŠ :)
Jéé, to byly časy.. A ještě jednu vzpomínku na školní léta - pamatujete černou tabuli a bílé křídy?!? 
Zdroj
No jo. Plnicí pera dnes nahradily propisky,  tabuli s křídama nahradila bílá tabule a fixy. A slabikář nahradila Moje první čítanka :).

Tak všem školákům pěkný první školní den a věřte nám, že na školní léta budete jednoho dne opravdu s láskou a úsměvem vzpomínat!!
Kač.

P. S.  A ještě školní vzpomínka - všem doporučuji přečíst krásné příběhy Gabry a Málinky! Co to má společného se školou? No přece Gabra a Málinka byly dcérky pana ředitele! A jejich příběhy se odherávají z velké části ve škole a jsou spojené se školním prostředím. A taky s prostředím moravských kopanic, Štítné nad Vlárou a mé milované Žítkové!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka