úterý 6. června 2017

Testujeme #5

Ring sling AYU Estrellita

Náš první Ring slingový šátek. Jednou to přijít muselo a i tato vychytávka se musela vyzkoušet. Byl to boj, než jsem přišla na to, jak šátek správně protáhnout těma kroužkama, aby se nerozpadl nebo tam nebyl obří chumel látky, který nelze dotáhnout. Ale nějak se nakonec zadařilo. 

Šátek byl z příjemné látky, 100% bavlna. Oranžovo-růžová barevná kombinace mě neoslovila. Raubířových 9 kilo zvládal v pohodě, ale měla jsem ho vždy jen chvíli, protože jsem ho moc nedokázala ocenit. Spíš to bylo takové trojí navázání na chvíli a hned zase ven. 



Nicméně, RS šátkům jsem na chuť nepřišla. Při práci mně tam to dítě zavazí stejně, jako když ho mám na břichu. Takže když potřebuji volné ruce, stejně zvolím záda. Sice je to praktické a jednoduché na navázaní, ale lépe se mně dotahuje klasický šátek (asi zvyk). Jeho jedinou (z mého pohledu) výhodou je to, jak elegantně vypadá. 

Děkuji skupince Nosíme děti za možnost testovat šátek.

Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka