středa 20. července 2011

Cyklokeškování

Včera jsem se rozhodla, že pojedu domů zase po dlouhé době na kole. Obvykle jezdím kolem vody, což je pěkných 36 km po rovince :). Jenže včera jsem se chtěla kouknout i po nějaké škatuli, takže jsem vyrazila pěkně přes Lelekovice a Vranov. První malá mikrovka byla raz dva, aspoň jsem se trochu vydýchala před krpálem, který mě čekal. Samo jsem sebou měla i foťák, takže zde foto z prvního lovu:


Pro neznalce, ten dřevěnej sloup, to je vyřezaný symbol geocachingu!!


Kopec jsem vyšlapala, ani jsem se moc nezpotila. Už jsem tudy jednou tuším jela, měla jsem nějak zafixované, že ten kopec je ke konci prudký jako prase, takže jsem celou dobu šetřila převody a najednou vrchol.. Tak nevím, asi zlepšuju kondičku ;).
Za Vranovem mě čekala krásná cestička dolů a na ní rovnou 3 kešky!! Hurá! Jenže první z nich jsem málem nedala.. Dojedu na místo s úžasnou studánkou, romantika jako blázen (až na ty kopřivy na cestě), vidím geomísto, jasnačka, tam to je.. Odkryju kůru a ječím jako šílená. Tohle mně snad někdo udělal schválně!!Hnus!!! Nicméně, jsem statečná geokačerka, zatnu zuby a v očekávání, že ta bestie se rozeběhne otevírám víko!! Mráz mně běhá po zádech, víčko otevřený a bestie stále na místě.. Jenže, jestli chci logbook, musím na ni šáhnout.. 


No, dobrá, od pohledu je to jasný umělohmotný pavouk. Z fotky to taky vypadá jinak, že :-). Nakonec odlov úspěšný, doufám, že tam bestie vydrží dlouho a bude strašit i další! 
Cestou z kopce mě čekaly ještě další dvě, tak i ty jsem v poho zvládla. I když ta první z nich mě vedla k zamyšlení, jestli přece jenom u nás není těch krabic už nějak moc. Hlavně krabic bez nápadu, které jsou tam asi jenom proto, abychom měli bodík k dobru a mohli navyšovat svoje skóre. Abych dala kešku k místu, kde je zapichlá novodurová trubka a teče z ní voda (pramen), kterou objevilo dítě, když zde bylo na táborové vycházce... To mě prostě nenadchlo.

A na závěr jedno krásné video věnované geocachingu: What Is Geocaching?

A víte proč se mně tak líbí?!? Ano, protože to dítě tam dává tu kačenku :-))!
Tak lovu zdar! Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka