úterý 24. ledna 2012

Plánuju,plánuješ, plánujeme...

Strašně ráda plánuju. Plánuju, co budu zítra dělat; plánuju postup psaní disertační práce; plánuju, co napíšu na blog; plánuju kam půjdeme s přítelem na kešky; plánuju si, co je potřeba udělat v příštím měsíci; plánuju a plánuju... . Až se z toho věčného plánování začal vyvíjet chaos - hustě popsané stránky diáře, nesmyslně naplepené papírky po knížkách, sešitech, počítači, stolech... Výsledkem bylo, že jsem několik hodin hledala papírek, kam jsem si napsala, co dnes opravdu musím udělat. Asi si dovedete představit, co jsem nakonec udělala :).
A tak jsem vyrazila do papírnictví a donesla si několik chytrých pomocníků:


První, čemu jsem neodolala byly barevné fixy. Nejen že konkrétně s těmito se bezvadně píše, ale ty barvy jsou tak netradiční, oproti klasickým barvám všech těch Centropenů!!


Ten zelený diář s ptáčkama jsem dostala od ségry k narozeninám. Moc ráda si do něj píšu důležité termíny - koncerty, schůzky, narozeniny apod. V Kauflandu v papírnictví jsem si pak pořídila chytrého pomocníka - sadu různých samolepících papírků, v křiklavých barvách a navíc různých tvarů a velikostí. A bonus je, že se přesně vejde do mého kroužkového bloku, na který nedám dopustit. 


 Barevné papírky vlastně používám neustále, proto těch bločků mám spoustu a spoustu :)


Dalším pomocníkem, který mně pomáhá zefektivnit denní práci se staly různé "To Do List". Mým nejoblíběnějším je ten s tužkou:


Ještě mám jedno malé přání, jak dovézt svoje plánování k dokonalosti a tím je nástěnka :), zatím si všechny ty papírky a listy lepím do sešitu. 

Tak doufám, že i vy jste si dnešní den dobře naplánovali a zvládli jste všechno, co bylo potřeba!
Kač.

P.S. Jestli máte nějaké tipy, jak plánování ještě vylepšit, sem s nimi :)!

1 komentář:

  1. Ty samolepící papírky z Kaufalndu vůbec nevypadají špatně:) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka