středa 4. ledna 2012

Polévka je základ

Moje babička mně vždycky říkála, že musím jíst polévku, protože se po ní roste. Asi jsem teda byla celkem zodpovědný jedlík, když jsem nakonec dosáhla krásných 177 cm. Nicméně, když tuto radu slyšíte od babičky, která měří cca 150 cm a přerostete ji v páté třídě - no uznejte, je to přinejmenším k pousmání :).
Ale aspoň nějaké poučení jsem si od babičky vzala a nejenže polévky jím a mám je ráda, taky mě baví připravovat různé nové. Nebo aspoň takové, které se u nás doma nevaří. A takovou je i  oblíbená cibulačka.

Cibulačka
Hlavní ingrediencí je cibule.


Postup je velice jednoduchý. Cibuli oloupeme, nakrájíme na kolečka nebo půl kolečka (podle velikosti cibule) a zlehka osmahneme na oleji. Zalijeme vodou, přidáme bujón (případně můžeme místo vody a bujónu použít jakýkoli vývar) vaříme cca  10 - 15 minut. Podle chuti můžeme osolit nebo opepřit.
Na talíř dáme nastrouhaný sýr, nalejeme požadované množtsví polévky a přidáme opražený chleba.


A kromě výborné chuti je na ní úžasné také to, že za 30 minut máte hotovo:)!

Dobrou chuť, Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka