středa 12. července 2017

Testujeme #6

Nosítko DONKEY

Krásné šátkové nosítko v duhových barvách ušité ze šátku yaro. Pro mě naprosto neznámá značka, jinak originální české nosítko šité z šátku. Díky FB stránce Nosíme děti jsem se přihlásila do testování a díky Velikonocům jsme ho navíc měla doma pěkně dlouho a pak ho dokonce mohla vzít i na náš regionální šátkový sraz. 



Nosítko bylo asi nějaká meziverze, nám s Raubířem oběma perfektně sedělo. Raubíř měl cca 9 kilo, necelých 80 cm a věk 13,5 měsíce. Nosilo se pohodlně, nikde netáhlo ani nesvíralo, navíc mělo krásnou korálkovou kapucku. 



Nosítko jsme zkoušeli s nošením na břiše i na zádech, oboje bylo parádní. Můžu srovnat jen s naší rostoucí noigou - nosítko bylo určitě pohodlnější, příjemnější, ale na druhou stranu já potřebuji nosítko na delší dobu, nechce se mně vrážet peníze do nového pokaždé, když Raubíř trochu povyroste. Jasně, že ho můžu prodat, no ale to se mně taky nechce pořád řešit :-).



Takže děkuji za možnost vyzkoušet, klidně bych si ho tu nechala i delší dobu.

Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka