neděle 15. října 2017

Testujeme #9

Tak a mám tu další testovací rest - nosítka. I když jsem měla přihlášené testování spousty nosítek, tak jsem nakonec vyzkoušela jen dvě. Nosítko značky Tiki Mechulka jsem pouze vyzkoušela a odložila, protože mně bylo jasné, že tohle fakt není pro nás! A další dvě nosítka jsem odmítla, protože než se k nám dostaly, tak Raubíř z baby verze vyrostl, z mezi vlastně taky a žádné z nich nebylo toddler. 


Výlet Květnice, duben 2017


Aloe Nosítko
S nosítkem značky Aloe se na Blanensku v jednu chvíli roztrhl pytel, takže jsem si řekla, že ho taky musím vyzkoušet. Zkouška přišla v momentě, kdy jsme měli doma již nové nosítko, které nahradilo malou manducu, takže jsem to měla spíš tak, abych si vyzkoušela, jaké to je a rozšířila své dost chabé obzory. No, neoslovilo mě svým vzhledem, ale tak to je věc, kterou lze prominout, protože barvu a látku si tohoto nosítka můžu vyměnit za něco, co se mně líbí. A rozhodně tam mají vzory, které by stály za to :-). Nicméně, hodně mně vadil tlustý a neforemný bederák. Jasně, že pod něj asi ledasco schovám, ale byl obrovský a já pod ním zpocená i v těch 10 stupních, kdy jsme výletovali. Jinak mělo dobře vymyšlené stahování i další přezky, kapuce taky super. Všechno šlo krásně nastavit, problém jsem nikde neobjevila. Nosítko sice má rozšiřováky na nožičky (pod koleny), ale přesto není rostoucí. Raubířovi bylo akorát, spíš ještě větší (14 měsíců, cca 82 cm), s váhou u nosítek problém nemám, prakticky vždy ji nese bederák.
Pokud bych si vybírala nosítko, tak do Aloe nepůjdu. Ten bederák byl hodně obtěžující a i přes další výhody a vychytávky, které se mně líbily, tak tohle hodně odradilo.



Nosítko Issara
Zcela náhodou se nám podařilo řádně otestovat toto nerostoucí nosítko. Je z dílny rumunské rodinné firmy a šité ve verzi standard a toddler. To, co jsme testovali byla velikost standard a byla Raubířovi malá (16 měsíců, 84 cm, 9,5 kg) - ale nebylo to nic tragického, 1denní výlet se v tom dal zvládnout. Kromě toho, že teda neměl látku od kolene ke koleni a zádová část byla taky už na hraně, tak mně hlavně chyběla kapuce. V šátku aspoň můžu roztáhnout cípy nebo nějak Raubíře schovat, ale tady nic nebylo... Navíc venku asi 40°C, takže dávat přes sebe cokoli dalšího bylo dost vražedné. Nakonec to vyřešila všudypřítomná plena, ale ta kapucka je na nosítku tak nějak praktická :-).
Jinak nosítko bylo hodně pohodlné, neřezalo, příjemný bederák (ne moc velký a tlustý), přezky taky vypadaly dobře. Neměla jsem problém s velikostí, ale tak já jsem spíš standard než extra hubeňour nebo extra víc :-).





No a o nosítku Donkey jsem už psala v samostatném příspěvku, protože to mě fakt uchvátilo :-).

Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka