neděle 1. října 2017

Testujeme #7

Testovacích šátků se u nás začíná scházet poměrně dost. Můj muž to komentoval slovy, že si svůj šátek vlastně ani nemusím pořizovat, když si furt nějaký půjčuju. Nicméně, jsem tu měla několik ručně tkaných nádher, tak se s vámi jdu po delší době podělit o dojmy.

Tkanee - Valley of the sun
Český ručně tkaný šátek značky Tkanee k nám zamířil jako náhradní výhra ve facebookové soutěži. Ano, pro všechny, co vás tato informace zarazila, vyhrála jsem testování šátku :-). Přiznám se, že tuhle značku jsem do té doby neznala - obecně bych řekla, že v oblasti ručně tkaných šátků mám ještě hodně velké mezery. I když se postupně snažím je zaplňovat, tak jsou to šátky nad moje finanční možnosti. A když už je mám doma na testování nebo na zkoušku či výměnu, tak se stejně o ně hrozně bojím a nakonec je navážu párkrát. 
Nicméně, musím říct, že tenhle šátek mně neskutečně učaroval. Tenký a přitom nosný. Výborně se utahoval, pevně držel a nádherně se s ním pracovalo. Na testování jsme měli velikost 4, takže jsem s ním uvázla pouze můj neoblíbený batoh. S tímto šátkem byl ale i batoh v pohodě. Neklouzal, nepadal, držel. Och.... Nebudu vám tu nic nalhávat, brala bych ho hned, i když barvy nebyly přesně ty moje :-).





Koukněte na šátek i přímo v albech výrobce.

Madalo - Tobias Lila
Další ručně tkaný šátek jsme měli na zkoušku celkem dlouho. Byl nám zapůjčen jednou velice hodnou maminkou, které bych tímto chtěla moc poděkovat. Tyto šátky jsou s láskou tkané v Mexiku a podle jejich webu jsou tkané také za reálné mzdy. Tento 100% bavlňák byl taky pěkná deka a dost jsem uvítala březnové ochlazení. Možná by v létě nebyl nepříjemný, ale takhle jsme se s Raubířem do něj pěkně zabalili a bylo. Hodně unesl, Raubířových 9 kilo jsem necítila a nebylo ani potřeba roztahovat pruhy. Velikost byla myslím 6, každopádně i kdyby byla jiná, tak pro nás akorát a přesně to, co jsme potřebovali :-). 
Barevně to byla nádhera, moje milované odstíny modré a tyrkysové, krásné! 


Mimochodem, na web Madalo se dívejte jen pokud máte hodně peněz nebo vám doma běhá 10leté dítě, které už opravdu nosit nechcete. Jinak je to veliké riziko!!!

Bloom Echium
Opět český ručně tkaný šátek z dílny brněnské tkadlenky Evy Vašicové. Ano, snažím se trochu doplnit si tu českou šátkovou scénu :-). Šátek se ke mně dostal náhodou - sestra měla svatbu laděnou do královské modré a při hledání vhodného šátku mně úžasná Jitka nabídla tento šátek. Osud tomu ale asi nechtěl, aby se z něj stal šátek svatební, protože jsme ho na ten svatební den zapomněli doma - respektive vzali jsme jinou tašku. No, díky tomu se u nás usadil úplně jiný svatební šátek, který už obrazil tři svatby - ale to bude jiný příběh, určený pro jinou značku. 
Bloom Echium, velikost 5, složení 100 % egyptská bavlna. S touto velikostí jsem vázala jen na záda - batoh. Půjčený jsme ho měli asi na 14 dní a hodně si ho užili. Jitka totiž říkala, že ho máme nosit a nosit. A tak jsme se snažili :-). Výletovali jsme a batoh se s ním hezky vázal. Byl nádherně zanošený a mazlivý. Pěkně držel, neklouzal a nasadil mně brouka do hlavy - jestli náhodou nevyměnit všechno co mám, za jeden krásný ručně tkaný šátek :-). No, zatím se tak nestalo. 
Možná na fotce nejsou ty barvy tak dobře vidět, ale ve skutečnosti ta modrá byla nádherná. Tmavá a překrásná!


Modelka ze mě asi nebude, ale zřejmě je z toho všeho vidět, že mě to zkoušení různých šátků baví :-). Tak uvidíme, co se naskytne příště.

Holky, všem vám moc děkuji za zapůjčení těchto šátků a za důvěru. Užili jsme si je, protáhli se v nich - rozumějte vyrazili na procházku a pochodili po místních kopcích a s těmi zádovými úvazy je to fakt super protažení. Pokud tam máte ještě něco, co byste nám svěřili, rádi se nabídneme. Či případně nabídneme něco na výměnu. 

Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka