středa 11. října 2017

Testujeme #8

Když už jsem po delší době začala plnit svoje nosící resty, tak tady je ještě jeden, který dlužím Krisulce z Nesemese.

Lenire Campanula

Dostal se nám do rukou také další český šátek. Vlastně loňská novinka, značka Lenire. Šátek má krásnou rudou barvu v kombinaci s bílou vypadá opravdu luxusně. Na první pohled působí hodně elegantně! Na omak je to prostě klasický bavlňák, středně tlustý i když gramáží asi unese i těžší dítě. Raubíř měl v době testování svých nepřekonatelných 9 kg a nesl se v pohodě. Problém pro mě byla délka šátku, jednalo se o velikost 7, což není moje velikost a tudíž jsem vzadu táhla ocas málem až po zemi.


Šátek byl příjemně zanošený, hezky se dotahoval. Co mně nevyhovovalo byl obrovský uzel, který byl hodně nepohodlný hlavně pod batohem a tlačil mě pak do zad. Raubířovi je celkem jedno, v čem se nosí, takže i v tomto šátku dokázal lehce usnout :-).


Děkuji Nesemese za možnost testovat. Sice se z něj nestal "šátek, který musím mít", ale bylo fajn barevně i vzorem obměnit náš šatkovací šatník.

Krásný den,
Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka