čtvrtek 1. února 2018

Pytlíková výměna I.

Zapojili jste se někdy do pytlíkové výměny? Jestli ne, tak o hodně přicházíte! Zcela konkrétně přicházíte o krutý adrenalin, abyste stihli termín a vše bylo cajk. A pak taky o bednu plnou jiných aktivit, které dostanete výměnou za tu jednu vaši vyrobenou. Takže i když muž (výborný pomocník, řezač a šmirglovač) naznal, že špachtle nechce vidět, tak když uviděl tu bednu a ty věci uvnitř, byl nadšen. 
Zcela upřímně, my jsme měli při rozbalování doslova Vánoce. Každý pytlík jsme otevřeli a těšili se, co bude uvnitř. Hračky jsme hned vyzkoušeli a roztřídili. Některé dostane Raubíř hned, jiné jsou odloženy.



Hmatové pexeso aneb Ozdob perníček
Aktivita se jmenuje hmatové pexeso, ale to je ještě na Raubíře složité. Takže jsem to upravila:
  • klasické otevřené pexeso - přiřazování stejných tvarů
  • najdi konkrétní tvar - rozdělila jsem tvary na polovinu. Jednu celou viděl a z druhé jsem mu vždycky vytáhla jeden tvar, který hledal a přiřadil.
  • ozdob si perníček - vystřihla jsem z fleesu perníček a dala Raubířovi polovinu tvarů, aby perníček ozdobil. Zatím jsem to nechala na jeho fantazii, ale do budoucna plánuji, že vyrobím předlohy, aby zdobil perníček podle předloh (tedy dával konkrétní tvary na konkrétní místa)


Zcela neplánovaně jsme u toho rozšířili i slovní zásobu o slova jako trojúhelník, šestiúhelník, oválek :-).

Žádné další aktivity z balíku vyzkoušené nemáme, ty níže vyfocené byly nachystané jako vánoční dárek :-), ale ptáček knoflíček se nedožil ani půlnoci :(. 

Provlékačka myšky sýrem
Ptáček knoflík

Tečky pro berušku - jen bych chtěla podotknout, že mě mrzí, že je jen šestitečná :(

Další aktivity si nechávám v záloze, některé si sama doplňuji, takže o nich zase jindy.

Geokačerka


2 komentáře:

  1. krásné a prosím mohu se zeptat, kde je možné se registrovat, aby se človek mohl také přidat. Moc bych ráda děkuji Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Marie,
      výzva, do které jsem se zapojila byla od webu Montessori hračky http://montessorihracky.cz/cs/. Stačí je sledovat a uvidíte, kdy zase vypíšou další. Přeji krásný den a děkuji za milý komentář!

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka