středa 30. listopadu 2011

A zase ty korálky...

Tak jsem se po delší odmlce rozhodla zase obohatit tyto stránky ukázkou své tvorby. Mám už polovinu škatule plnou naušnic a pomalu se pouštím do neoraných břehů náramků a náhrdelníků. Tak jsem se rozhodla ukázat vám, že sice obě ruce levý, ale i ty levý ruce něco dokážou! A není to jenom ťukání na počítači (vzkaz pro disertaci - už se na tebe chystám, ale pořád mně v tom něco brání!)!


Jednoduché černo-modro-šedé kuličky.



Moje favoritky - Uvězněny v květině:


Bílo - černá kombinace:


A černo - bílá kombinace:


Letní vzpomínka


Dnešní příspěvek měl být jenom malou ukázkou mé pomalu, ale postupně se rozrůstající zručnosti s primitivním nástrojem jménem kleště. Ale počkejte, já to vypiluju a ještě se zlepším a postupně přidám další a další korálkové věci!! Jen co budu mít víc času! Přidávám poslední kousek:

Modrá je dobrá


A přeji krásný večer a první adventní týden! Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka