čtvrtek 9. února 2012

Chce to klid a nohy v teple...

A to druhé především! Nevím jak vy, ale já neznám nic horšího, než když mně v zimě mrznou nohy!! To pak na sobě můžu mít 10 svetrů a stejně klepu kosu. No a protože současné zimní teploty jsou opravdu na pováženou, je nutné s tím něco dělat :). Já osobně si naprosto užívám chvíle, kdy jsem doma, zalezu do koupelny (to je u nás nejteplejší místo v celém baráku) a dám si nohy do "lavóra" s teplou vodou. Nejenže mně to krásně zahřeje nohy, ale je to docela dobrá prevence i proti rýmě! No a protože o nohy se má pečovat stejně jako o ruce, vlastně ne-li víc, protože jsou namáhané každý den, tak jim dopřeju i náležitou péči. 



Avon má na zimu naprosto skvělé přípravky na péči o nohy. Hlavně krásně voní!! A nohám to jenom prospívá. 

Tím moje "nohy v teple" ale nekončí. Ony by totiž chudinky poté, co je vytáhnu z té vodní horké lázně mohly znovu prochladnout, že.. Takže péče pokračuje, nožičky zabalíme do ponožek a šup s nima do papuček! Ale teplých papuček, žádné studené pantofle! B-Duck to jistí!



Nejsou nádherný?!?
No a když je opravdu hoodně špatně a zima, tak přijde můj poslední trumf - vyhřívací papuč:


Takže jak říkám, chce to klid a hlavně nohy v teple!!
Tak ať vám ani ty vaše neumrznou :)!

Kač.

2 komentáře:

  1. Moc milé a vtipné! Přiznám se, že klidu jsem dnes moc neměla, ale nohy v teple - to se zařídit dá ;-).
    Príma večer přeje Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka