pondělí 13. února 2012

Ocenění - The Liebster Blog

Juchůůů, můj malinký soukromý blog dostal ocenění! Jaká nečekaná novinka, když mně Saša napsala, že na jejím blogu na mě čeká překvápko. Samozřejmě, jako správná nedočkavka jsem hnedka Sáši blog navštívila a zjistila jsem, že mně bylo uděleno ocenění Liebster Blog.

 

Toto ocenění je určeno pro malé bloggery - tedy pro ty, co mají méně než 200 sledovačů.
K tomu, aby mohl blog toto obdržení získat, je ale zapotřebí splnit ještě další podmínky:
1. nechat na svém blogu odkaz na blog, který ti ocenění udělil
2. Vybrat 5 blogů, které chceš ocenit. Tyto blogy ale nesmí mít více jak 200 čtenářů.
3. Informovat oceněné o jejich ocenění

I já bych chtěla ocenit některé blogy, které pravidelně navštěvuji a sleduji:

  • Pavlína v Itálii - protože je to první blog vůbec, který sleduju už dlooouuuho!
  • Sáši blog - protože je optimistický a plný super receptů a krásných fotek (nikde jsem nenašla informaci, že nemůžu udělit ocenění blogerce, od které jsem ocenění dostala :)
  • Postaráme se - blog o různých ručních pracích, kterým nerozumím :)), ale Def má výborné hlášky a u některých článků se fakt pobavíte!
  • Domácí hokusy-pokusy - blog o tvorbě šperků z fimo hmoty.
  • Wendelina - na tento blog se ráda jen tak dívám. Hezké fotky a inspirace..
 Přeji vám hezké zimní dny,

Kač.

3 komentáře:

  1. Díky!!!Ale už to znovu "vystavovat" nebudu, to by byl pak začarovaný kruh:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, to jsem ani nechtěla. Jen mně přišlo fér ukázat, že patříš mezi mnou doporučované blogy :)

      Vymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka