středa 29. února 2012

Tomu nešlo nepodlehnout

Je to tu jednou za čtyři roky, tak si to musíme užít, ne?!? O čem je řeč? No přeci o dnešním 29. únoru :). Nezávidím lidem, co právě dnes slaví narozeniny, ale jsem ráda za jeden den navíc. Škoda jen, že to není víkend, člověk by si ho užil mnohem víc. Já jsem ho třeba dneska proseděla v práci, ve škole a nakonec zase v práci, odkud jsem odcházela v 19.50. Workoholik? Nikoli, baví mě to :). Je fakt, že se vlastně nic zajímavého ani super výjimečného nestalo. Prostě normální den, jako každý jiný.
Ale aspoň v jedné sféře byl výjimečný. Geokačeři měli dneska jeden den navíc! Juchůů, takže nabít baterky a vyrazit odlovit aspoň jednu kešuli, abysme měli suvenýrek!! A hlavně, překonat rekord v počtu odlovených keší z minulého přestupného roku!
My jsme taky vyrazili. Po škole a po práci jsme se vydali do ulic Brna a odlovili tři úplně nenápadné mikrovky. Ale celkem stály za to!
První keška byla věnovaná brněnskému orloji (možná tu černou věc označujete jinak, ale to už je fuk). Pěkná multinka, která nás nakonec dovedla ke krásné bráně, o níž jsem neměla vůbec ponětí, že v Brně je ;). No samozřejmě, že vám neprozradím přesné místo! Běžte si to taky všechno propočítat a posčítat!!
Druhá byla věnovaná budově Starého divadla - sama o sobě keška nezajímavá, ale z historického hlediska velice zajímavé místo. A z kulturního samozřejmě taky.
A poslední keška - z té jsem měla největší radost. Nachází se v místě, kde je v Brně umístěna Permanentní GPS stanice pro přesná geodetická měření. Uznejte, že je to stylvé zakončení večera.. Vlastně doma přišlo to nejstylovější - geocachingová odměna, neboli suvenýr do sbírky:

Suvenýr

Ano, maminka by řekla, že chleba levnější nebude a že si za to nejspíš nic nekoupím, ale je to suvenýr a ten se počítá.

A jestli si pohnete, tak ještě možná i vy to stihnete :)
Hezký zbytek toho dne, co máme letos navíc, Kač

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka