neděle 11. listopadu 2012

Taková malá černá krabička

Tak i já ho mám :). Co? No přece Ladybox!


Když jsem tak jedno odpoledne už absolutně nechtěla pracovat ani číst nějaký sofistikovaný anglický článek, zabývající se problematikou vizuálních prvků ve výuce zeměpisu, procházela jsem nějaké články mých oblíbených blogů. A u Vivi jsem našla krásný článek o Ladyboxu (přečíst si ho můžete zde, stojí za to). Pak se rozjel kolotoč událostí: pár ťuknutí na klávesnici, abych zadala ono tajemné slovo do strýčka Googla, množství blogů a stránek s recenzemi (pro mě k ničemu, protože je to buď "vyhovuje" nebo "osypu se"), zaregistrování se na stránkách ladybox.cz, prozkoumání "cože to vlastně v té škatulce můžu najít" a pak už jen jedno kliknutí u tlačítka "koupit" a čekání, kdy dorazí!!

A víte proč jsem si to objednala a podlehla tak zjevně davovému šílenství? Protože si tak můžu vyzkoušet kosmetické produkty značek, které třeba vůbec neznám a pak do dané prodejny zajít a koupit si přesně to, co chci - a netrávit hodiny očucháváním, okukováním, otvíráním a zkoumáním a hlavně rozhodováním se, co by mohlo být dobré:). A pak já prostě miluju dárečky a tohle byl krásný dáreček s mašličkou :).


Jak jsem spokojená aneb co se mně líbilo:
  • už při registraci vyplníte dotazník o vašich kosmetických požadavcích a v Ladyboxu se pak budou snažit zasílat vám výrobky na míru. A já se třeba přesvědčila, že to funguje ;)
  • balení - pěkná krabička na magnetku, dneska již beznadějně zaplněná korálkami
  • milý dopis s pečetí, který jsem otevřela nožem tak, abych si pečeť nepoškodila (ano, vím k čemu jsou pečeti na dopisech a co se s nimi dělá;))
  • že balení obsahuje nejen vzorky, ale i celé balení
  • zatím největší nadšení u mě zaznamenalo NIP+FAB COCONUT LATTE, které si pořád mažu na ruce a očmuchávám si je :))
  • kakakový energetický nápoj a kosmetická taštička, které podle mě dobře doplnily jinak ryze kosmetickou nadílku
  • tvářenka - věc kterou bych si sama nikdy nekoupila, protože ji nepotřebuji :), ale perfektně odhadli můj odstín 
 A co už tak dobré nebylo:
  • krabička byla v jednom rohu mírně natržená - ale na korálky to až tak nevadí
  • přemíra tělových másel a mlék - jako zima je zima, ale zásoba v tomto ladyboxu mně vydrží do jara :D. Navíc, když pak z dopisu zjistíte, že místo jednoho mléka mohl být šampon a podobně :)
No a pokud by někdo chtěl přečíst recenzi na jednotlivé výrobky a Ladybox obecně, tak zde doporučuji tři blogy (já se totiž na toto pole neorané pouštět nehodlám:)):

Krásný večer všem,

Kač

3 komentáře:

  1. Milá Kač, jů, to mě moc těší, že jsem tě inspirovala ;-). Krásně jsi nám tu tajemnou černou krabičku nafotila a přiblížila. Musím říct, že jsem už na víc blozích četla, že krabička nepřišla úplně v pořádku a i moje měla na víčku rýhu - škrábanec. Pošťáci jsou zřejmě na naše krabičky krásy docela drsní. :-o
    Kačí, hezky se patlej (tak jako já) a měj se krásně. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, děkuji za pochvalu, patlám se, co to jde :). Uvidíme, co bude v té další, neodolala jsem a objednala si i prosincovou - když už budou ty vánoce :).

      Vymazat
  2. Rendy je super blogerka, rada k nej chodim:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka