neděle 2. prosince 2012

Adventní kalendář

Adventní kalendář měl určitě někdy každý. Já jsem ho vždycky dostala od babičky na Mikuláše, a moc jsem se těšila, že můžu sníst rovnou 6 políček naráz. Pak už to bohužel šlo velice pomalu... A políčko pro 24. prosince jsem mohla sníst až večer, protože bych jinak neviděla zlaté prasátko, že. 
Teď už si ale raději místo čokoládového kalendáře přeju u babičky čajový - ty napodobeniny čokolády mně nechutnají a vůbec se na otevírání okýnek netěším. Poslední kalendář jsme se ségrou použily do čokoládových muffinů a ty se nám díky tomu vůbec nepovedly - čokoláda se přilepila do formy, muffiny se připekly a forma nešla umýt.
Proto jsem se letos rozhodla překonat sama sebe a vyrobit svému drahému vlastní adventní kalendář, který bude navíc vyrobený s láskou a bude obsahovat jen samé dobrotky. A protože můj drahý sem občas zavítá, tak neprozradím, co jsem dala dovnitř :).

Tip na adventní kalendář jsem našla na stránkách Minieco. Moc se mně takové barevné trojúhelníčky líbily, ale já nejsem žádný tvořivý typ, takže jsem měla nejprve strach, že jsem si vzala moc velké sousto. Nakonec mám po 8 hodinách práce na stole výsledek, se kterým jsem celkem dost spokojená :). 



Sice mně to stálo 25 píchnutí do prstu (ještěže nejsem šípková Růženka, po takové dávce by mě už nikdo neprobudil :D), 3x jsem si prst stihla přivázat k trojúhelníčku a tajně věřím, že není den, kde jsem zapomněla dát dobrůtku  ;) - uvidíme, co řekne můj drahý...


Možná ještě zbývá vymyslet, kam si tu čtyřbarevnou nádheru pověsíme a do příštího roku  zvládnout lepší barevnou kombinaci (ale byla jsem vděčná za tyto barvy, neboť sehnat nějaký barevný papír v našich papírnictvích začíná být celkem dobrá detektivní práce!), ale to první nechám na svém drahém a to druhé, na to mám teď spoustu času :).

Přeji vám všem krásnou adventní neděli,

Kač.


3 komentáře:

  1. tý jo, pěkná práce! Přítel bude mít radost:) Já letos taky vyráběla pro Kubu. Mrkni:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ten je bajecny :) moc hezky napad.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka