středa 15. května 2013

Mapy, mapy a zase mapy...

Nechystám se na cestu :), ani na přednášku z kartografie. Mapy jsou součástí mého života minimálně od doby, kdy jsem se rozhodla studovat geografii (no, zasvěcení vlastně ví, že to byla tak neskutečná náhoda, že bych tomu řekla, že to je osud :)). Od té doby mě fascinují čím dál víc a víc.
Teď se ale fakt nechystám popisovat svoji sbírku map a atlasů. Já si chystám zábavu na letní prázdniny :)! A právě mapy jsou tou nejdůležitější věcí, kterou budu potřebovat. Staré, nové, barevné, černobílé, tematické, topografické, velkého nebo malého měřítka - prostě jakékoli mapy! Mají multifunkční využití a dá se z nich dělat úplně všechno a nádherně to vypadá.
Takže, zásadně si dávám splnitelné cíle, a proto jsem si řekla, že bych mohla zvládnout toto:

Zdroj: http://pinterest.com/


A trošičku náročnější DIY, na které si zatím netroufám, ale jedno vím jistě: V tom rámečku jednou budu mít svoji (a možná nejen svoji) fotku!!

Zdroj: http://pinterest.com/

A naušnice beru jako výzvu na deštivé letní dny :)! Už se těším na léto. A kdybyste doma měli zásobu map, sem s nimi. Mám takové tušení, že v první fázi bych mohla mít zbytečného odpadu :)).
Krásný den ať už s mapou nebo bez ní,
Kač



4 komentáře:

  1. Jsem kartografka, snad budu brzo bc (v noci jsem dopsala bakalářku!), no mapy miluju úplně stejně! Moje nástěnka na pinterestu je jich plná :)) A ty nápady! Už jsem si polepila mapou za 5 kč pořadače z Ikea. Udělala jsem si sešit. A ostatní čeká (dám si tvořivý oddech od učení a psaní:) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím pěsti, ať jsi brzo bc!! Já teď píšu disertaci, takže plně chápu a taky se hrozně těším na tvořivý oddech :). Já vždycky dělala tyto věci ze starých kalendářů, krajinek, města a tak. A teď se těším na novou mapovou dekoraci!

      Vymazat
  2. To vypadá skvěle:-) Jen já nemám zatím žádné mapy, které by se daly takto zužitkovat:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Loni se na naší škole vyhodilo 120 atlasů - aniž bych o tom věděla, veliká chyba - takže Kačenko nemám :-(, ale až se bude zase vyřazovat (jako že bude), budu na tebe myslet.
    Renča

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka