pátek 21. června 2013

Je tu léto!!

Právě dnes, v 7 hodin a 4 minuty ráno začalo :).  Nejkrásnější roční období. Dlouhé dny, teplé noci. Období, kdy je všechno pozitivní, optimistické, všechno kvete, voní. Příroda je dávno probuzená z té příšerné zimy, rostliny oklepané z mrazů. Zbožňuju tyhle pařáky a svým způsobem i bouřky, které po nich přijdou - i když jen takové ty lehké, letní. Bez nějakých krup a podobných pohrom. Hromy ať si mlátí, blesky ať si lítají a venku ať prší. 

Malá ukázka toho, jak to u nás dneska vypadalo - rozkvetlá zahrádka:




Nepatřím mezi plážové povaleče a opalovače. Vodu můžu a ve velkým, ale moc často mě tam nenajdete. Ale co u mě v létě najdete je večerní ledová káva na stole, nebo (dnes první) jahodový koktejl :). A hlavně kopec knih, které si vždycky naplánuju přečíst :).


Léto je taky jízda na kole, geocaching, dovolená, flákání, dobíjení baterek než zase začne školní rok. Skoro si až začínám myslet, že vzhledem ke svému vztahu k létu jsem snad předurčená být učitelkou. Když si představím, že bych musela mít 14 dní dovolené v zimě, asi bych se doma zbláznila. Takhle se jde na zahrádku, na procházku a ani ty povinnosti na člověka tak nějak nepadají - beztak za to může to slunce :). To mám ještě všechno před sebou, protože jak zpívají Wanastovky - dneska je velkej první letní den!! Teprve první den, zbývajících 90 před námi :).




Tak si ho pořádně užívejte a já doufám, že letos počasí vydrží a bude takhle krásně celé léto!

Kač.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka