neděle 15. února 2015

Zajíci v krabici

Kdo by rád nedostával dárky, že jo :). A když už není příležitost jako narozeniny, svátek nebo Vánoce, tak si takový dárek pořídím sama. Prostě si ho objednám a těším se, až mně přijde domů. A tam si ho rozbalím, jako kdyby to bylo na Vánoce. A právě z tohoto důvodu  jsem si pořídila Zajíce v krabici (no, nebylo to jen proto :). Na myšlenku zajíce mě přivedla moje kolegyně, která si svého prvního objednala už minulý měsíc).

Zajíci v krabici

Takže hurá na poštu, vyzvednout zásilku a vydržet ty nekonečné minuty z pošty, vyběhnout do patra, sundat bundu a ...

A doma začalo to kouzelné rozbalování. Pěkně pomaloučku, kousek po kousku, neroztrhnout obal (využiju na kreslení map pro děti, takový parádní pevný papír!). Plná očekávání sundávám papír, pod ním krásná krabice a na ní nic jiného než zajíci.

Copak bude uvnitř?

Nadchází ten nejvytouženější okamžik, kdy sundávám víko a koukám dovnitř. A v krabici na mě čeká to překvapení (o to lepší, že jednou bude i k snědku :)).

A cože to vlastně v krabici mám?

Obsah krabice - já jsem docela nadšená :)

Tentokrát to vypadá na mírně italsky laděnou krabici, ale ve skutečnosti je to zajímavý mix.

Ajurvédský čaj BIO - už podle vůně mně tento "čaj" připomíná Masalu, což jak jsem se dočetla v příbalových informacích, je vlastně přesně ono :). Jsem prostě dobrá :))!! Takže se těším, protože já Masalu můžu, mám hodně ráda a hlavně si díky ní vzpomínám na návštěvy čajovny s kamarádkou, kterou už jsem neviděla dobrý 2 roky.

Těstoviny, které prý po uvaření vypadají jako chapadla chobotnice - na ty se docela těším, protože těstoviny já ráda a už dlouho jsem si chtěla koupit něco jiného než klasické Zátkovy.

Rýžová miso pasta - zařazuji do věcí, které jsem ještě nikdy neměla a nezkoušela. Ráda využiju recepty, které miso využívají. A taky docela oceňuji, že takové recepty už jsou přibaleny v krabici :).

Oříšková tyčinka - sežráno skoro hned, bylo to výborné!

Bazalkové pesto - z něhož jsem byla hned po rozbalení úplně nadšená. Oceňuji, že mně Zajíci, jakožto alergikovi na rajčata, poslali něco jiného než rajčatové pesto, které mělo být součástí balení. Nicméně, když jsem si pak přečetla ty úžasné recepty (též součást balení), které obsahují jako hlavní ingredienci právě rajčatové pesto, tak docela vážně uvažuji, že alergie nealergie, ale toto pesto si snad zajdu koupit...

A ještě balíček receptů na závěr
Zající v krabici mě dostali. Od krásné krabice až po sadu receptů, které jsou přibalené. Obsah se mně taky líbil. A to tak, že si hned objednávám tříměsíční předplatné!

A co vy a dárky? Dostáváte rádi?

Mějte krásný týden!
Geokačerka

P.S. Pokud by to tak náhodou vypadalo, tak tohle není žádná recenze. Pouze nadšení z něčeho nového :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka