neděle 18. prosince 2016

Zpět....

Ahoj milý čtenáři!

Tolik času uplynulo od posledního příspěvku, že už by asi bylo načase to tu opustit a nechat to vyhnít do prázdna. Ale já jsem si v listopadu dala předsevzetí, že se sem vrátím a do konce listopadu zde bude nový článek. No, nestihla jsem to a upřímně timemanagement nikdy nebyla moje silná stránka. A už asi ani nikdy nebude, já můžu mít dvacet TO DO LISTů, úkolovníků či chytrých aplikací, které na mě budou pípat, zvonit, hrát, svítit, blikat - no můžou dělat cokoli i kdyby tady tancovaly, tak stejně je vypnu, odložím, posunu - v tomhle jsem dobrá :-).
No, zpět k věci (v odbíhání od tématu jsem taky docela machr :-)). Vracím se sem obohatit tyto stránky o nějaké novinky z mého života a třeba někomu zpříjemnit ráno / odpoledne / večer či jinou část dne. Budu ráda za vaše připomínky a komentáře, názory a rady  a slibuji, že všechny dotazy se budu snažit zodpovědět v co nejkratším možném termínu (tedy například do měsíce).

Tak tedy milý čtenáři, v brzké době se můžeš těšit na první příspěvek z mého nového života. Ze života geokačerky mámy :-).



Krásný den,
Geokačerka

P. S. Přidat sem podzimní foto v den, kdy venku napadla hora sněhu je asi trochu troufalé, tak prosím omluv moji troufalost, ale hezčí fotku prostě nemám :-).




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka