sobota 7. ledna 2017

Testujeme #1

Nosítko Andala 



Toto krásné šátkové nosítko mě zaujalo hned při vyhlašování testování. Byla to neznámá značka a protože šátkové MoniLu v meziverzi sedělo perfektně, chtěla jsem ho vyzkoušet. Po velkých útrapách, kdy se toulalo mezi Vyškovem, Brnem a mou domovinou nakonec dorazilo a už na první sáhnutí jsem z něj byla nadšená. Po vychytání systému utahování pomocí šňůrek se dá nosítko pěkně nastavit a to v šířce sedu i ve výšce zad. Můj raubíř se do něj pohodlně usadil, prakticky do něj zapadl :-). Vzadu měl látku krásně až ke krku a hlavně byl dobře obepnutý i z obou stran a nikde nevystrkoval ručičky (což je věc, která mě u Manducy neskutečně rozčiluje). V době testování měl 9 měsíců, cca 8 kg a 72 cm.

Raubíř testuje nosítko
Mně sedělo skvěle, bederák s pojistkou jsem nastavila hned, s rameny jsem trochu bojovala, protože u Manducy využívám systém křížení popruhů na zádech. Nicméně se zadařilo a po pár pokusech o správné ukotvení dítka jsme spokojeně vyrazili ven na prochajdu. Po návratu z procházky jsem zjistila, že jedna ze šňůrek u dotahování výšky zad povolila a uzlík zajel dovnitř. 

Nosítko Andala s našimi vytuněnými slintáčky, abychom ho nemuseli neustále sušit :-)
Nosilo se v něm parádně. Váhu dítěte jsem necítila, popruhy se nikde nezařezávaly, šátkovina byla velice příjemná. Nemám možnost moc porovnávat s dalšími šátkovými nosítky, ale pokud bych se rozhodla šátek šmiknout, tak do nosítka Andala by mně to kvůli pohodlí nebylo líto. Jen by mě zajímalo, jakou odolnost mají ty systémy dotahování, než se ty šňůrky urvou :-).

A kupodivu vyzkoušel i muž (pozn. šířku mezi nožičkami jsme pak museli upravit)
Na závěr bych chtěla poděkovat FB skupince Nosíme děti, že jsem si nosítko mohla vyzkoušet. Byl to super zážitek.

Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka