středa 11. ledna 2017

Jak nás táta vzal na výlet

A to doslova :-). I když jsme chtěli nedělní odpoledne strávit společnou procházkou, tak původní záměr byl motat se na sjízdných cestách kolem domu. Vzhledem k nesnášenlivosti jakéhokoli většího drncání jsme teď na kočárkových procházkách dost omezení, neboť počtem cedulí "chodník se v zimě neupravuje" tipuji, že naše město nemá konkurenci. Rozuměj: najít uklizený = nedrncající chodník v delší vzdálenosti než 5 metrů je zde dost obtížné  Nicméně, jaké bylo mé překvapení, když táta oznámil, že si mám sbalit batoh, nachystat turistickou výbavu a odpoledne jedeme na výlet - samozřejmě úměrný tomu, že s sebou máme dítě, které venku nebudeme přebalovat.

Jsme ready :-)
Než jsme vyrazili, tak se venku pořádně oteplilo na úžasných -5,5°C a sluníčko svítilo tak intenzivně, že jsem se vydala hledat sluneční brýle. Raubíře jsme navlékli do nespočtu vrstev, až mně to přišlo jako týrání. I když, ta kombinéza, co má do kočárku, je ještě strašnější, protože v ní nemůže ani ruce ohnout, jak je tlustá. 

Naše trasa
Výlet jsme započali ve vesničce Lubě, odkud jsem vyrazili po červené turistické značce směrem na Krkatou bábu. Tam padla konečně i první keška v novém roce (nějak to teď flákáme, hmmm). Odtud jsme pak pokračovali dále lesem nelesem, mráz nás štípal do tváří a raubíř stále okouněl a odmítal spát, takže mně táhlo na krk. Ale nakonec ho moje svižná chůze (táta dokonce nařídil ubrat na tempu!) ukolébala a zaspal a ve výsledku prospal celou část cesty po cyklostezce do Malé Lhoty a vzbudil se až v cíli na rozhledně u obce Žernovník. 

Rodinná z rozhledny u Žernovníku
Prima výlet, 2 hodinky svižné chůze a krásných 8 km v nohách. Více takových výletů, táto!

A vám všem krásné mrazivé procházky,
Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka