pátek 13. ledna 2017

Výzva pro letošní rok

Miluji výzvy. Každý rok si jich naplánuji asi 20, abych tak během prvního týdne polovinu zapomněla, odložila, nebo už přestala plnit a z těch zbývajících deseti se konce roku dožije většinou jedna a o jejím splnění lze polemizovat. Knižní výzvu jsem nedala ještě ani jednou. Ale teď je vše jinak. Život s Raubířem vyžaduje jistou systematičnost a výzvy je najednou nutné plnit. Už jen například "mít volný večer a nežehlit plíny aspoň jeden v týdnu a toto opakovat každý týden v roce 2017" je výzva nad výzvy a zatím se mně daří ji plnit :-)!

Nicméně, pro letošní rok jdu do něčeho velkého, do výzvy FOTOPROJEKT365. Trochu mě mrzí, že jsem se do této výzvy nepustila v loňském roce, protože to by měl Raubíř krásně zmapovaný první rok svého života (no, on ho má zmapovaný aji bez výzvy). Pokud jste o této výzvě ještě neslyšeli, tak spočívá v tom, že každý den v tomto roce musím pořídit jednu fotografii, která by měla vystihovat, jaký ten den byl, nebo co se stalo mimořádného. 
Život s raubířem je samozřejmě mimořádnými událostmi nabitý od rána až do večera, ale jak brzy poznáte, jsou i nudné dny, kdy se u nás nic neděje...

FOTOPROJEKT365: 1.-9. ledna 2017



Horní řada zleva: 1. Novoroční obíhání babiček s malou přestávkou venku u koníka; 2. Po dlouhé době větráme kočár a všimněte si Raubířovy nové usínací hračky; 3. Raubíř dostal nové body a má z něj velikou radost! Díky teto Silvo!
Prostřední řada zleva: 4. Raubířova snídaně; 5. Kámoš na mašině; 6. Oběd jsem snědl, rohlík jsem snědl, mlíko jsem vypil a tu růžovou misku, tu si dám jako zákusek! aneb Příkrmy snad konečně pokořeny!
Dolní řada zleva: 7. Nový pomocník při vyskládávání myčky aneb Raubíř začíná stát a vstávat o cokoli; 8. Výlet z Lubě na rozhlednu u obce Žernovník; 9. Máma v Brně na kávě u Costa Coffee - mimořádné samo o sobě, protože tyto průmyslové mega kavárny nechci podporovat!

Tak to máme prvních devět dní. Bylo to příjemné se zastavit a zavzpomínat, co se dělo.

Geokačerka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka