středa 29. listopadu 2017

Inspirace na adventní kalendář

Advent se nezadržitelně blíží a já jsem jako každý rok tradičně zaspala s inspirací na adventní kalendář. Nicméně, letos mám pro vás dva tipy a oba jsou poměrně jednoduché. Začnu tím, který jsem vyráběla v loňském roce - jeho výhodou je, že je nízkonákladový a navíc recy!



Potřebujeme: 
  • 24 roliček od toaletního papíru
  • kancelářskou sešívačku
  • ozdobné (washi) pásky
  • mašli
  • nástěnku / karton - něco, kam finální kalendář upevníme
  • náplň
  • děrovačku s vánočními motivy (vločka, stromeček, hvězdička apod.)
  • barevný papír
  • cokoli s čísly - v mém případě jsou to již po několikáté použité kolíčky koupené v KIKu před hodně moc lety :-)

Základní suroviny na výrobu, chybí mně zde děrovačka + proděravěné motivy

Postup
Tak ten je opravdu jednoduchý. u všech ruliček nejprve sešívačkou scvakneme spodek. Toto sešité dno pak oblepíme washi páskou, aby ty sponky nebyly vidět. Následně každou roličku trochu dekorujeme - nalepíme na ni motiv z děrovačky, obtočíme ji mašlí - dle fantazie, možnosti a chuti. Pokud používáme jako čísla samolepky, doporučuji začít dekorování s nimi, aby ruličky nebyly přeplácané.

Ukázka, jak jsem ruličku v dolní části sešila a následně oblepila washi páskou - vždy jsem ji přehnula i přes spodní okraj, aby to vypadalo hezky.

Takto připravené ruličky připevníme na něco, na čem budou držet. Já jsem využila naší korkové nástěnky a připevnila je tam pomocí špendlíku, který byl schovaný uvnitř a zvenku tudíž nebyl vidět.

Jestliže použijete jako číslování kolíčky, tak je nandáme na hotové ruličky a zbývá kalendář naplnit. Pokud obdarovaný ocení jen maličkosti, tak se do ruliček vejdou malinké bonbóny. U nás byl loni takovýto kalendář plný různých hádanek, úkolů, tajenek, osmisměrek, sirkových hlavolamů apod. Právě hádanky často naváděly na někde v domě ukrytou větší sladkost :-).

Hotovo, nazdobeno a takto předáno obdarovanému :)
Adventnímu tvoření zdar, letošní kalendář zveřejním až bude zveřejněn i dole. A pokud nemáte doma tolik ruliček, tak věřte, že ten letošní kalendář je ze sekce "na poslední chvíli".

Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka