čtvrtek 30. listopadu 2017

Inspirace na adventní kalendář podruhé

Jak jsem již slibovala v minulém adventním příspěvku, jsem tu s letošní verzí adventního kalendáře! Tentokrát je vhodný pro všechny, co vůbec nestíhají, nemají čas se s něčím složitým vyrábět a nestihli za 2 dny sehnat 24 ruliček od toaletního papíru :-).

Ponožkový adventní kalendář pro muže
Tento kalendář ocení zajisté každý chlap, pracující v kanceláři. Současné fusekle prostě moc nevydrží a kdo je má pořád kupovat. Takže advent vám přinese rovnou 12 super párů ponožek! Inspiraci pro tento kalendář mám od kamarádky, která ho dávala svému muži loni. Já jsem si řekla, že nebudu kupovat žádný polotovar, ale prostě to vymyslím sama. No a protože většinu času jsem letos trávila tvorbou dětského adventního kalendáře, tak muž má tak trochu "časově méně náročnou variantu".




Potřebujeme:
  • 12 párů libovolných ponožek
  • dobrotu do každé ponožky
  • prádelní šňůru v potřebné délce (závisí na tom, kam budete kalendář umísťovat)
  • 24 kolíčků
  • něco s čísly, aby bylo jasné, kterou ponožku si může muž vzít - v mém případě 24 čajů z adventní sady od Sonnentoru (to abych po několika letech obměnila ty svoje kolíčky)

Postup
Ten snad nikdo ani nepotřebuje, ne? Prostě dáme dobrotu / dobroty do ponožky, zavěsíme ponožky na prádelní šňůru, kterou jsme před tím připevnili na vhodné místo v bytě a pomocí kolíčků přiděláme čísla. A je to! 



Věřte mi, že tohle stihnete ještě dneska pro svého muže nachystat, než dorazí z práce! Teda pokud vám v obchodě nevyprodali jeho velikost ponožek!


Mějte krásný advent a v neděli nezapomeňte zapálit první svíčku na adventním věnci,
Geokačerka

2 komentáře:

  1. Místo sladkosti, bych si já představoval v každé ponožce klobásu ��
    Kulda ��

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka