úterý 14. února 2017

Nemoc, Valentýn a náš minulý týden

Skolila mě i Raubíře nemoc. Po víkendu stráveném v posteli, jsem tam raději zůstala i v pondělí (zkuste si představit mámu na mateřské, jak leží v posteli s nemocí, jo? Tak přesně tak moje zůstání v posteli vypadalo!) a teprve dnes usedám k počítači, abych zde zveřejnila fotoprojekt z minulého týdne. 
Začnu ale odpovědí na otázku, co nám vlastně je. Nejprve se zdálo, že Raubíře skolí nejvážnější nemoc chlapů. Nicméně z této smrtelné choroby se záhy vyklubala choroba mnohem horší, neboť k rýmičce se přidal kašlík. No a dva dny poté jsem lehla já a výsledkem je, že s Raubířem spíme odděleně! Máma se odstěhovala do obýváku a Raubíř je v ložnici s tátou... Ale zatím to oba zvládáme statečně, možná k tomu přispívá i to, že přes den jsme spolu nonstop :-).

FOTOPROJEKT365: 6.-12. února 2017


Levý sloupec odspodu: 6. takhle se tváří vždycky, když se obzvlášť s nějakým jídlem pinožím a připravuji. Stejně toho sní sotva polovinu a nadšení z chuti je nulové. Zato když dám mlíko, tak se může potrhat nadšením; 7. Náš první ringslingový šátek. No, moc jsme tomu na chuť nepřišli, ale vypadá to elegantně (rozuměj, pokud to dobře navážeš a neuděláš tam takový prasácký cosi v tom kroužku jako já); 8. San Palermo Brno - jsme v herně a je to tu boží mámo!

Horní řada zleva: 9. Masakr mámy - naše večerní zábava, když má táta florball; 10. Máma sama v Brně :-).

Dolní řada zleva: 11. Na oslavě narozenin u prababičky se super bryndákem od tetičky; 12. Nemoc a naše cesta na pohotovost - chudák Raubíř.

No a protože máme dneska toho Valentýna, tak přidávám ještě jednu Valentýnku - už se po těch 4 dnech doma vážně nudíme, tak vyrábíme i Valentýnky... Tak jsme my dopadli!



Tak se mějte všichni krásně, 
Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka