čtvrtek 9. března 2017

Fotoprojekt pokračuje

Fotoprojetk365 stále pokračuje. Každý den jedna fotka, která nejlépe vystihuje, co se stalo nebo něco výjimečného. Když jsem se do toho pustila, říkala jsem si, že to bude super dokumentace Raubířových dní. Pak jsem si to rozmyslela a dala si předsevzetí, že budu fotit i věci, které se týkají jen mě. Aby to nebylo, že se vše točí jen kolem dítěte. Ovšem, přiznejme si, že můj život se už celý rok točí jen a pouze kolem dítěte a nic jiného v něm nemá tak významné postavení. A tomu odpovídají zjevně i moje fotky. Prostě Raubíř na nich vede :-). 
Významné postavení má Ruabíř zjevně i v mých počítačových schopnostech. Blogger umožňuje nastavit datum, kdy se má napsaný příspěvek zobrazit. Zdá se to jednoduché, že? Prostě dáte datum a je to. Nesmíte si ovšem splést měsíce a jako já nastavit, že se příspěvek zobrazí o měsíc později než plánujete. Takže zde je fotoprojekt za posledních 14 dní :-).


FOTOPROJEKT365 (20.-26. 2. 2017)



Levý sloupec odspoda: 20. Raubíř je nemocný, nesmíme ven tak jsme se pustili do velkého úklidu. A Raubíř na to šel z gruntu!; 21. Poprvé u tatínka na koníkovi, juchůůů :-); 22. Zdravý, zdravý, zdravý!! Frčíme ven, hurá! Ano moje radost je bezmezná!!
Pokračujeme doprava: 23. Maškarní. Raubířův první karneval a mámina neskutečná vynalézavost. Maska vymyšlena během pár vteřin a více o ní v samotném příspěvku; 24. Začínáme s oslavou narozenin - první narozeninové dárky: motanice a stoleček se židličkou.
Spodní fotografie: 25. I takhle může vypadat oběd pro roční dítě. Zapečené těstoviny s dýní a sýrem. Luxusní :-); 26. Výlet do Boskovic a odlov tamních keší.


FOTOPROJEKT365 (27.2. - 5.3. 2017)


Odshora zleva a pořád dolů: 27. Zdravotní stav je udržitelný, takže jedeme do plavání. A po výkonech v bazénu si máma zaslouží kávu a oba dva procházku podél řeky; 28. Pokus o zdravou snídani: kaše z quinoi s pečenými jablky a skořicí. Raubíř to nejedl a já se sebezapřením do sebe naházela zbytek; 
1. Loučíme se se sovičkama - čeká nás výměna šátků; 2. Hrajeme si.... na stolečku s žehlícím prknem; 3. Vidíte jak jsme smutní??? To proto, že Raubíř má teplotu a plánovaná víkendová oslava narozenin se jeví jako odložená na neurčito; 
4. Mám rok a tudíž jednu svíčku; 5. Vyskočím, vyskočím, vyskočím aneb jak se může neškodná procházka změnit v adrenalinový zážitek srovnatelný s bungee jumpingem.

Když si teď pročítám našich posledních 14 dní, tak musím říct, že moc toho u nás vlastně neděje. Jak by taky mohlo, když jsme pořád doma, nikam pořádně nesmíme.. Ale to se změní! Snad už brzy :-).

Krásný den,
Geokačerka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka

Děkuji, že jste si našli čas a zanechali komentář. Geokačerka